.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای قهرمان، حفظ حرمت مربی اولین شرط پهلوانی است
آقای سلیمی، تنها خواسته ما از شما این است که در کنار عناوین پر رنگ و لعاب جهانی، حفظ جایگاه مربی خود را نیز به یاد داشته تا همیشه برای ملت ایران «قهرمان پهلوان» باشید.

شمال نیوز:  این روزها صداهای مختلفی در خصوص اعتراض برخی از ورزشکاران نسبت به سرمربیان به گوش می رسد برخی از این ورزشکاران در مصاحبه های خود با خبرگزاری ها با لحنی تند از مربیان خود انتقاد می کنند اما تا امشب گمان می کردم که واقعیت امر این چنین نیست و شیطنت برخی از خبرنگاران و رسانه ها در انتخاب تیتر و پررنگ کردن این انتقادادت موضوع را این چنین حاد کرده است و شاید نمی خواستم قبول کنم که قهرمان ملی کشورم که مدال طلای المپیک را بر گردن آویخته می تواند  در رسانه ملی حرمت مربی خود را بشکند.
  شاید بهداد سلیمی برای همه ما ایرانیان فراتر از یک قهرمان و در واقع یک پهلوان محسوب می شود؛ پهلوانی که با توسل به ائمه وزنه را بالای سر می برد و با مدد گرفتن از آنها پرچم ایران را در جهان و المپیک به اهتزاز در می آورد.
 
سلیمی برای بسیاری از جوانان این مملکت یک الگو است و کوچکترین رفتار او می تواند تاثیری مستقیم در ذهنیت جوانان داشته باشد.
 
بهداد آنقدر برای مردم ایران دوست داشتنی است که کوچکترین آسیب دیدگی او مردم را نگران می کند و همه جویای وضعیت جسمانی او هستند تا بار دیگر او را پشت وزنه های پولادین ببینند.
 
اما سلیمی این روزها بهداد همیشگی و دوست داشتنی ما نیست و رفتاری از خود به نمایش گذاشته است که در خور نام و جایگاه این قهرمان ملی نیست.
 
قضاوت در مورد اینکه چه اتفاقی در اردوی تیم ملی وزنه برداری افتاده است و اینکه چه کسی در این موضوع مقصر است در حیطه اختیارات ما نیست و ما در این موضوع ورود نمی کنیم و ترجیح می دهیم که حل اختلاف بین بهداد سلیمی و کورش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری را به مسئولین ذی صلاح واگذار کنیم.
 
اما یک گلایه کوچک از مرد پولادین کشورمان داریم و آن این است که ای کاش آقای قهرمان حرمت مربی خود را در یک برنامه زنده تلویزیونی نگه می داشتی و این چنین تند و زننده با مربی و استاد خود رفتار نمی کردی.
 
آقای سلیمی؛ ای کاش امشب مربی خود را دروغگو خطاب نمی کردی و در پاسخ به این صحبت مربی خود که گفت « شما طوری صحبت می کنی که مردم فکر می کنند من چه رفتاری داشتم» نمی گفتی «دقیقا همین طور هست که می گویم».
 
ای کاش امشب هر مشکلی هم که با سرمربی خود داشتی به احترام همان چند پیراهنی که بیش از تو پاره کرده است مشکلات را به مردم منتقل نمی کردی و این چنین در مقابل مربی خود موضع نمی گرفتی.
 
ای کاش نمی گفتی که «من چه باقری باشد و چه نباشد قهرمان می شوم» و ای کاش این چنین زحمات چند ساله او را لگد مال نمی کردی.
 
آقای سلیمی، قهرمان المپیک، قهرمان جهان و قوی ترین مرد جهان به یاد داشته باشید که اینها عنوان کمی برای یک قهرمانی که انتظار پهلوانی از او می رود نیست و تنها خواسته ما از شما این است که در کنار این عناوین پر رنگ و لعاب، حفظ جایگاه مربی خود را نیز به یاد داشته باش تا همیشه برای ملت ایران «قهرمان پهلوان» باشی./ دانشجو


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1392
متاسفانه دیشب بی احترامی این چند وزنه بردار و دیدم خیلی زشت و زننده بود .متاسفانه تا یک نتیجه ای میگیرند جوگیرشده و خیال می کنند خودشان قهرمان شدند .چطور 3سال با کوروش بودی این حرفا را نمی زدید الان یک باند شدید می خواهید این مربی و آقای رضازاده را که اسطوره هست خراب کنید .
ایرانی 29 فروردين 1392
کهی بودن این مشکلات را داره
نا شناس 29 فروردين 1392
كسي كه اين مطلب را نوشته اصلاً ورزش كار نيست وقتي مربي به شخصيت ورشكار ان هم به اين نحبوبي و افتخار توهين ميكنه نشان از يك موضوع ديگر است كه بايستي كنكاش شود . بهداد از حق دفاع مي كند چون نمي خواهند او و ديگر هم فكرانش از اين جلو تر بروند . اين سناريو ( توهين به ورشكار جهاني) از قبل برنامه ريزي شده بود.شمال نيوز و ديگر سايت هاي شمالي لطفاً فريب نخوريد اين قلم بدستان نرم ترمك بهداد را مي خواهند بكنند چون ......
مسلم 29 فروردين 1392
من در این قضیه حق را به آقای سلیمی میدم اما باید همه بدانیم آفت تمام ورزش ها حاشیه آن و باند بازیهای آن است که متاسفانه در فدراسیون وزنه برداری شدیدتر است.ما همه میدانیم که آقایان رضازاده و باقری چه بلایی سر بنده خدا سعید علی حسینی آوردند. فقط از خدا میخواهیم که سلیمی رو در مقابل دسیسه های دیگران حفظ کنند.
نا شناس 29 فروردين 1392
اینها همه برمی گرده به آقای رضازاده چون بنده خدا تا خودشو پیدا کنه شد رئیس ، اینها همه دسیسه هستش تا بهداد نتونه رکورد رضاراده رو بزنه (زهی خیال باطل)
چمستانی 29 فروردين 1392
من هم این قضایا رو پیگیری میکنم و بنظرم حق با بهداد هست،فقط میگم بهداد هوشیار باش.....
محمود 29 فروردين 1392
راستش وقتی ادم جایش عوض می شود نباید ایدئولوژی اش عوض بشه
مگه یادمون رفته وقتی اقای رضازاده وزنه بردار بود و شرائط همین اقای سلیمی را داشت سرمربی تیم ملی راعوض کرد اونوقت بحث احترام مربی و شاگرد مهم نبود
مگر یادمون رفته که قهرمانان فعلی هیچکدام شاگردان اقای باقری نیستند و حاصل تلاش سایر مربیان هستند و اقای باقری به لطف رفاقت بااقای رضا زاده سرمربی شده و اقای رضا زاده با اتصال به دولت به این مقام رسیده
واقعیت این است که اقایون پس از نابود کردن علی حسینی بدنبال نابود کردن بهداد هستند تا کسی نتواند رکورد رضازاده را بشکند
نا شناس 29 فروردين 1392
آقایی که این مقاله رو نوشتی. شما خودت یکی بزنه تو سرت و بهت بی حرمتی کنه، میری دستشو می بوسی که دقعه بعد محکم تر بزنه. متاسفم از دیدگاه و وسعت دید شما که فقط تا نوک بینی خودت رو می بینی. شما خودت خوب می دونی که آقای رضا زاده حتی ظرفیت این رو نداره که یکی رکوردشو بزنه و....
بهداد سلیمی من به عنوان یک شمالی و یه سوادکوهی دوست دارم چه اول بشی و چه آخر. مضافا اینکه دیشب هم هیچ بی احترامی به باقری نکرد. دمت گرم پهلوان. باند رضازاده و دور و بری هاش هستن ، نه بهداد و دیگران. در ضمن شمال نیوز محترم موضع خودتون رو مشخص کنید یه بار می نویسی مربی نباید فلان و بهمان کند یه بار بهداد رو می کوبی. گاهی به نعل و گاهی به میخ که نمی شه فدات شم.
نا شناس 28 فروردين 1392
درود بر پهلوان متدين و صادق " بهداد سليمي "
از شمال نيوز انتظار نمي رفت كه ساده لوحانه قلمفرسايي كند .
مازنی 28 فروردين 1392
من این برنامه را ندیدم ولی از دیگران شنیده ام.
سوال من این است اگر حق با بهداد بود وی تا به کی باید سکوت می کرد تازه صحبتهای آقای رضازاده هم در مصاحبه چند روز پیش که در سایتها آمده بود هم جالب نبود یک مدیر باید با بزرگ منشی مشکل را حل کند نه اینکه رسانه ای کند و قهرمانان ما واژه بچه خطاب کند
مهدی 28 فروردين 1392
واقعا برای سایت شمال نیوز بابت این تیتر متاسفم شما که از آقای بهداد سلیمی و سایر ورزشکاران تیم ملی وزنه برداری حمایت نمی کنید لااقل سرکوبشان نکنید شما که از اوضاع اردو های تیم ملی خبر ندارین چطور به خودتان اجازه می دهید یکطرفه اظهار نظر کنید دست آقای رضازاده و کورش باقری برای این ملت رو شده است هنوز محرومیت مادام العمر وزنه بردار سابق آقای سید علی حسینی کسی که در تمریناتش رکوردهای رضازاده را شکسته بود از یاد مردم ما نرفته است محرومیتی که برخی از افراد نامبرده در آن دخالت داشتند و هنوز اشک هایی که سید علی حسینی برای دفاع از خود در مقابل وزیر ورزش ریخته بود از یاد این مردم نرفته است .
برای حسین رضازاده خیلی سخت است که کسی مثل بهداد سلیمی رکوردهای او را جابجا کند . ما مازندرانی ها حمایت خود را از بهداد سلیمی و سایر وزنه برداران تیم ملی اعلام می کنیم . لطفا منتشر کنید .
نا شناس 28 فروردين 1392
اقاي رمداني اقاي باقري از زحمات توكلي كه تمام اون مدال اوران المپك شاكرداي توكلي بودن بهره برد و نقش ديگر مربيان رو هيچ حيف شما از اون حمايت كنيد
كوروش 28 فروردين 1392
متاسفم براي سايت شما كه اسم شمالو يدك ميكشه اما جاي حق بي جهت به يه شمالي ايراد ميگيره.اگه شما جاي بهداد بوديد و چند سال زحمت شبانه روزي مي كشيدين ولي وقتي نمي ذارن زحمتتو به بار بنشوني و وقتي راحت ميتوني ركورد بزني اما نمي زارن وقتي هم قهرمان ميشي پاداشتو نمي دن تو چيكار ميكني ؟ حالا بشين الكي طرف غير شمالي هارو بگير
رضا 28 فروردين 1392
من متاسفم برای شمال نیوز که یک طرفه قضاوت کرده شما سناریو علی حسینی که پدرش استاد رضا زاده بود را فراموش کردید چرا بی جهت از رضا زاده و دیگران دفاع میکنید قضیه دوپینک 11 وزنه بردار دوره ایوانف را فراموش کردید و چگونه آقای ح - ر را با پول و باج دادن از دوپینگ مبری نمودند و چگونگی خداحافظی وی از وزنه برداری و انتظارات نا بجا وی وووووو...... حالا یک قهرمان المپیک چی میخواهد فقط کمی احترام که توی سرش پس گردنی نزنند و نمیشود همه چیز را نوشت .
نا شناس 29 فروردين 1392
من آقای بهداد سلیمی میشناسم از بچه گی همین اخلاقو داشت الان که به اینجا رسی جو اینو گرفت
مسعود 29 فروردين 1392
برای خودم متاسفم که سایت شمال نیوز همچین مطالبی رو عنوان میکنه، آقای نویسنده : شما که این حرفهارو بیان می کنید آیا در برابر توهین ها و جسارت های سردبیر سایت یا افراد دیگر سکوت می کنید؟ بهداد 3سال سکوت کرده و همه این بد رفتاری هارو ب جون خریده تا قهرمان المپیک شه ولی دیگه تحمل نداره.لا اقل کمی عرق هم استانی بودن داشته باشید.
مجتبی پورابراهیم 29 فروردين 1392
اقا شما چرا یک ذره حق را به سلیمی نمیدهید.شما چرا موقعیکه کوروش باقری دیدکه به محمد بنا قراراست مدال لیاقت بدهند اینهمه مصاحبه وتهدید به کناره گیری از سرمربیگری از تیم ملی کرد و گفت اگر این مدال حق محمد بنااست پس حق من هم هست وبمن هم بایند بدهند.چرا انوقت شما از باقری انتقادی نکردید.واقعا چرا؟چونکه اقای رضازاده از ایشان دفاع میکندوباهم بده بستون دارند.
اقا ترا خدا ما نباید بگذاریم سلیمی را به این راحتی کله پا کنند.
نا شناس 29 فروردين 1392
آقای محترم کهی بودن یعنی چه؟ چرا به یک قومیت توهین میکنی؟ برای خودم و دیگر فرهیختگان متأسفم که سایتی را دنبال میکنم که امثال تو نیز آنرا مرور میکنند.
Reza 29 فروردين 1392
اقاي مازني كه مطلب مينويسي واقعا متاسفم برو اردبيل ببين واسه رضا زاده جي كار ميكنند بعد تو ...
سیدمحمد 30 فروردين 1392
واقعابرای بهدادسلیمی متأسفم که حرمت شکنی کرد.حتی اگرمربی وی بددهن بود وبداخلاق بهدادسلیمی نباید این طوربابزرگترخودحرف میزد.آقای کوروش باقری قبل ازاینکه بزرگتراوباشدمربی اوست.بهدادسلیمی به نظرمن دیگرپهلوان نیست.چون بویی ازادب نبرده است.فقط باکینه حرف زد.اوفقط میگفت ایشون بددهن هست.ولی نتوانست اثبات کند.وواقعابرای بهدادسلیمی متاسفم.
ساروی 30 فروردين 1392
برای بهدادسلیمی متاسفم.خیلی زشت بود
حاج امیر علی 30 فروردين 1392
برنامه را زنده از شبکه یک دیدم ،خیلی خیلی بد بود ،
بهزا د اصلا نشان نداد که مازندرانی است ،
پهلوان است ،حرمت مربی لازم است .
گرچه مربی هم باید پدر مقام باشد پدر سالار نباشد.
بهزاد راه و رسم پهلوان مازندرانی این نیست.
نا شناس 30 فروردين 1392
همه خط ها را در فدراسیون رضا زاده میدهد و هم باقری و هم بهداد سلیمی بی تقصیرند . رئیس فدراسیونی که در تمام کارهای جزئی دخالت میکند و نگران است که بهداد به طور رسمی رکوردش را بشکند .
بهنام فقیه جویباری 30 فروردين 1392
دقیقا حق با آقا بهداد هست . قهرمانانه در براربر مافیای فزنه برداری وایستاد .
حيدر 29 فروردين 1392
شمال نيوز بايد بدوني كه شما يك رسانه ي شمال كشور هستيد و جايگاه كنوني شما هم در كشور مديون توجه مردم شمال كشور است و نبايد بدون بررسي چنين مسائلي رو بيان كنيد و چهره قهرمان را تخريب كنيد و بهداد براي مردم شمال از مردم شريف رامسر گرفته تا مردم بزرگوار گلوگاه با ارزش است و اطمينان دارم مسائلي در اردو بوده و همچنان هست كه بهداد اينگونه عكس العمل نشان داده به نظر من كسي كه اين مطلب را نوشته بايد از بهداد سليمي بدليل ضربه زدن به شخصيت قهرماني ايشان غذرخواهي كنه كه مديون نباشد .
نا شناس 30 فروردين 1392
پهلوان بهداد سلیمی ، افتخار دیار پهلوان پرور تبرستان ، دوستت داریم.به امید شکستن رکورد قهزمانی
نا شناس 30 فروردين 1392
معلومه آدمی که ظرفیت یک کوچه بن بست را نداشت یه بزگراه رابنامش میزنن میشه این ............یاد جهان پهلوان تختی بخیر
نا شناس 31 فروردين 1392
خوانندگان محترم. لطفا متعصبانه قضاوت نکنید. آنهایی که مویی در ورزش سفید کرده اند اصل اول در ورزش را احترام به پیشکسوت و مربی می دانند. خلق و خوی پهلوانی، رعایت احترام مربی و پیشکسوت است. باوجود اینکه حق را به کوروش باقری و رضازاده نمی دهم ولیکن بهداد نمی بایست در رسانه ملی و جلوی اینهمه بیننده تلویزیونی حرمت ها رو می شکست و از کوره در می رفت و پرده حجب و حیا رو پاره می رد. البته سن پایین بهداد و نداشتن تجربه کافی مسبب این حرکت وی بود. مربی هرچه قدر هم بد باشه شما نمی بایست در این موقعیت گله میکردی و حرمت شکنی میکردی. با اینکار شما، نگاه ها بیشتر به جنبه های شخصیتی شما جذب شد تا ضعف های مربی. در یک کلام، آقای بهداد سلیمی، گل به خودی زدی. این تجربه باشه برای شما که خویشتن داری کنی و صبر پیشه کنی. بهترین راه، همیشه کوتاه ترین راه نیست. (سایروس)
سپهر اسدیان 30 فروردين 1392
گر چه به بهداد حق می دهم که با ایشون مثل یک قهرمان المپیک رفتار شده، اما به این حرف اصلا درست نیست که اعلام کنه کوروش باقری هیچ نقشی نداشته و یا نقش چندانی نداشته،به نظر بنده باید برای رسیدن موفقیت یک تیم گروه و پیوند گروهی کارساز هستش نه من و منیت.
نا شناس 30 فروردين 1392
بهداد جان :
صورت ماه تو و دستان پینه بسته تو رو می بوسم ...
مردمان ما فراموش کارآ همه ما آلزایمر گرفتیم یادمون رفت وقتی تو زیر وزنه بودی خدا خدا می کردیم و برای موفقیت تو برای اینکه غرور ملی و ایرانی ما حفظ بشه برای اینکه آبروی ما بین کشورهای دیگه که مشت مشت مدال می گرفتن نره دعا می کردیم که بهداد جان ,جون مادرت بلندش کن ...
الان هم باید بهت انگ بزنیم توهین کنیم چون خیلی از ما فرق بین چوب بستنی و میله هالتر رو نمی دونیم ...
نمی دونیم اگه دوپینگ هم بکنیم اگه بهترین مربی رو هم داشته باشیم نمی تونیم کاری رو که تو کردی بکنیم ...
بهداد جان ما اخلاقهای بد دیگه هم داریم ما مرده پرستیم قدر قهرمانان رو تا هستن نمیدونیم و فقط بلدیم شعار بدیم و اسم تختی رو مثلا ببریم که بگیم آره ما هم بلدیم حرف بزنیم ...
حرف زیاده قهرمان ولی مجال اندک ...موفق و پیروز باشی پهلوان
علی 31 فروردين 1392
سلام واقعا آقای رضا زاده کجا و آقای سلیمی کجا از اول مشخص بود ظرفیت پهلوانی رو نداره
پوریا........... 31 فروردين 1392
با درود.از اینکه میبینیم به راحتی آدمها را قضاوت میکنیم جای تاسف دارد.دوستان عزیزی عجولانه به قضاوت در مورد بهداد سلیمی میپردازند.باید توجه داشته باشند که ایشان فقط ظلمی را در اردوی تیم ملی در جریان است را خواستند در محضر مردم باطلاع برسانند. کمی با صبر وفکورانه به این موضوع بیاندیشیم. از طرف یک قهرمان سابق ومربی ملی سابق یا حق
نا شناس 31 فروردين 1392
سلیمی قهرمان .... خوش آمدی به میدان
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
کسانی که اخبار ساعت بیست و سی روز شنبه سی و یکم فروردین را دیده اند میتوانند خوب قضاوت کنند.آقای رضازاده به دنبال این هدف است که کسی نتواند رکورد ایشان را بزند وبرای اینکار به آقای کوروش باقری نیز باج میدهد تا در این راه ایشان را یاری نماید. دوستان یادتان باشد که حق گرفتنی است و احترام به پیشکسوت با این مقوله ها کاملاً متفاوت است و یقیناً کمتر کسی میتواند کار آقای بهداد سلیمی را بحساب بی احترامی بگذارد،بلکه ایشان دلیری نموده و در مقابل بی عدالتی ها قد علم کرده و خود را سپر بلای دیگر جوانان این مرز و بوم قرارداده که قرار است پله های ترقی را طی کرده و برای ایران بزرگ افتخار آفرین شوند.دلاور مرد مازنی حق نگهدارت باد و شیر مادرت حلال
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
خوانندگان محترم: بار دیگر تاکید می کنم، خواهشا تعصب رو کنار بگذارید. همه ما مازندرانی هستیم و مازندران را دوست داریم اما اینجا دو مقوله متفاوت و جدا از هم اتفاق افتاده. مقوله اول: بدرفتاری های آقایان رضازاده و باقری، مقوله دوم: نحوه اعتراض به بدرفتاری ها از جانب سلیمی. راجع به موضوع اول جداگانه باید بحث شود. فعلا فقط و صرفا به موضوع دوم بپردازید. نوع اعلان اعتراض آقای سلیمی بسیار غیر حرفه ای بود. زيرا با دیدن این برنامه اولين چیزی که در ذهن مخاطبین هوشیار و فرهیخته و ورزشکار تداعی می شود عدم احترام به مربی و پیشکسوت است و سپس بدرفتاری ها و بی احترامی های مربیان. عدم خویشتن داری و ادبیات اعتراضی بهداد سلیمی درخور یک قهرمان المپیک نیست. قهرمانی که ناخواسته الگوی بسیاری از جوانان ایرانی است. بنابراین بهداد سلیمی باید بسیار دقت کند در برخوردها کاملا آداب سخن گفتن را در یک رسانه ملی که میلیونها بیننده دارد رعایت نماید. مستدعی است مخاطبین محترم این مقوله را از روی تعصب با موضوع دیگری اشتباه نگیرند. اما در مورد موضوع دوم عرض می شود که رفتار اقایان رضازاده و باقری پسندیده نیست و متولیان ورزش کشور باید نظارتهای بیشتری در این قضیه داشته باشند تا قهرمانان ملی کشور اینطور دلزده و دلخور نباشند تا کار به جایی برسد که در یک رسانه ملی، پرده حیا پاره شود و شخصیت قهرمان ملی و مربی ملی زیر پا له شود. (سایروس)
حسيني 31 فروردين 1392
جناب آقاي بهداد خان به جاي اينكه انگشتر آقا را مي گرفتي معرفت وبزرگي شخصيت آقا را الگو قرار مي دادي
حسين 2 ارديبهشت 1392
دوستان عزيز شما اگه بريد قهرمان شهرستان بشيد به كسي اجازه نميديد به شما بگه تو!!!! طرف قهرمان جهان شده، حالا حق نداره از خودش دفاع كنه؟
واقعا كه
نا شناس 2 ارديبهشت 1392
ورزشکار هرچقدر که مدال آور باشه وقتی اخلاق نداشته باشه برای ما هیچ ارزشی نداره
درسته اقای باقری زحمات آنچنانی برای بهداد نکشید ولی هرچی باشه لااقل برای چند مسابقه که سمت مربی اونو داشت به احترام لااق اون چن مسابقه اگه حرمت مربی حفض میشد چه خوب بود.
بحث بداخلاقی دراردو رو باید به مسولین هیات وزنه برداری وفدراسیون که متولی ومتخصص اند باید سپرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.